Продавець LEDspectr розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1545 відгуків
+380 (97) 939-76-80
+380 (63) 521-10-83
LEDspectr
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 4000 ₴.
  • Самовивіз

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунок
  • Готівкою (в м. Львів)
  • Оплата на карту
  • Післяплата "Нова Пошта". Замовлення підтверджую. Не телефонуйте мені
  • Оплата на карту. Замовлення підтверджую. Не телефонуйте мені. Реквізити пришліть повідомленням

Гарантія:

На товары в нашем магазине предоставляется гарантия, подтверждающая обязательства по отсутствию в товаре заводских дефектов. Гарантия предоставляется на срок от 2-х недель до 36 месяцев в зависимости от сервисной политики производителя. Срок гарантии указан в описании каждого товара на нашем сайте. Пожалуйста, проверьте комплектность и отсутствие дефектов в товаре при его получении (комплектность определяется описанием изделия или руководством по его эксплуатации). Возврат товара: Возмещение стоимости доставки товара Належної якості. При поверненні товару належної якості вартість доставки товару і пересилання не компенсується.

Претензії щодо некоректної комплектації товарів дуже складно розглядати після декількох тижнів або місяців з моменту отримання Вами замовлення.

Тому:

  • Перевіряйте товар на комплектність і цілісність безпосередньо при отриманні замовлення у відділенні перевізника, в присутності представника служби доставки, незалежно від способу оплати замовлення.
  • Якщо ви забрали замовлення з відділення перевізника, Ви погоджуєтеся з його комплектацією, станом товару і відсутністю пошкоджень.

МИ НЕ ГАРАНТУЄМО ВИРІШЕННЯ СПІРНИХ СИТУАЦІЙ НА ВАШУ КОРИСТЬ, ЯКЩО ВІДПРАВЛЕННЯ НЕ БУЛО ОГЛЯНУТО ПРИ ОТРИМАННІ.

В разі, якщо відправлення не влаштовує Вас з будь-якої причини, Вам необхідно відмовитися від отримання посилки, незалежно від способу оплати, і повідомити про це менеджера.

Доставка перевізником гарантійних випадків відбувається за рахунок покупця.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner